Krajina
Ve hře Pán Hradu je mnoho různých krajin.Každá ubírá jinak energie při chůzi,jiná zvyšuje dostřel či léčení a přes některé nejde vůbec projít a na některé nejde ani stavět.
Zde vám ukážu všechny druhy krajin:
Brod,projde přez něj jednotka která je takto velká. Ubere 450 E
Kopec,zvyšuje dostřel a dosah léčení ale ubírá při chůzi více energi. Ubere 450 E
Jezero,nejde přes něho jít.
Tvrdý povrch,ubírá při chůzi více energie. Ubere 450 E
Zbořená budova,funguje stejně jako normální krajina. Ubere 300 E
Blátivý povrch,ubírá při chůzi více energie. Ubere 450 E
Kosti,leží na blátivém povrchu.
Cesta,ubírá při chůzi méně energie. Ubere 200 E
Skála,nejde přes ni jít.


Velká skála,nejde přes ni jít.
Mrtvolka,jde přes ni jí. Ubere 300 E
Krev,zbyde po zabité nebo zraněné jednotce. Ubere 300 E
Bažina,ubírá při chůzi více enrgie. Ubere 450 E
Kamenná cesta,ubírá méně enrgie než hliněná. Ubere 150 E
Odlet jednotky,zůstane na mapě po příletu nebo odletu. Ubere 300 E
Les,nejde přes něj jít.
Vrba,nejde přes ni jít.
Lípa,nejde přes ni jít.
Strom,nejde přes něj jít.
Stopy,zanechá je jednotka po chůzi. Ubere 300 E
Stopy s krví,zanechá je zraněná jednotka při chůzi. Ubere 300 E
Zahrádka,funguje jako cesta. Ubere 450 E


Pole,funguje jako normální cesta. Ubere 450 E
Hradba, budova která brání jednotkám v průchodu. Lze zbořit. Typy: dřevěná-kamená.