Krajina

Ve hře Pán Hradu je mnoho různých krajin.Každá ubírá jinak energie při chůzi,jiná zvyšuje dostřel či léčení a přes některé nejde vůbec projít a na některé nejde ani stavět.
Zde vám ukážu všechny druhy krajin:
 
Brod,projde přez něj jednotka která je takto velká. Ubere 450 E
 
Kopec,zvyšuje dostřel a dosah léčení ale ubírá při chůzi více energi. Ubere 450 E
 
Jezero,nejde přes něho jít.
 
Tvrdý povrch,ubírá při chůzi více energie. Ubere 450 E
 
Zbořená budova,funguje stejně jako normální krajina. Ubere 300 E
 
Blátivý povrch,ubírá při chůzi více energie. Ubere 450 E
 
Kosti,leží na blátivém povrchu.
 
Cesta,ubírá při chůzi méně energie. Ubere 200 E
 
Skála,nejde přes ni jít.
 
Velká skála,nejde přes ni jít.
 
Mrtvolka,jde přes ni jí. Ubere 300 E
 
Krev,zbyde po zabité nebo zraněné jednotce. Ubere 300 E
 
Bažina,ubírá při chůzi více enrgie. Ubere 450 E
 
Kamenná cesta,ubírá méně enrgie než hliněná. Ubere 150 E
 
Odlet jednotky,zůstane na mapě po příletu nebo odletu. Ubere 300 E
 
Les,nejde přes něj jít.
 
Vrba,nejde přes ni jít.
 
Lípa,nejde přes ni jít.
 
Strom,nejde přes něj jít.
 
Stopy,zanechá je jednotka po chůzi. Ubere 300 E
 
Stopy s krví,zanechá je zraněná jednotka při chůzi. Ubere 300 E
 
Zahrádka,funguje jako cesta. Ubere 450 E
 
Pole,funguje jako normální cesta. Ubere 450 E
 
 Hradba, budova která brání jednotkám v průchodu. Lze zbořit. Typy: dřevěná-kamená.